onsdag, april 12, 2006

JA DA!!

her er det valper!! Nelly har jo vært veldig gravid i hodet sitt helt siden parring, hun har til om med lagt seg ut nesten 10 cm som er helt unormalt så tidlig. Så jeg bare måtte stille min nyskjerrighet og ta ultralyd i dag! Det var en hektisk dag på jobb, så vi måtte bare hive oss over henne i en ledig stund... barberte kun en bitteliten luke rundt navlen så vi så kun en liten del av livmoren... men vi så mange små "bebisser":-)

Albin var innom klinikken som snarest med påskehilsen - påskeliljer i en søt krukke... Koselig!

Stakkars Alma... Moren har trudd og beskylt henne for innbildt svangerskap i det siste. Hun har vært så sytete og urolig. I går morrest var hun ekstrem, men så begynte hun å brekke seg, hostet og harket... og opp kom halve fugleneket - ufordøyd!! Jeg skulle jo egentlig tenkt på at det kunne være noe sånn - hun eter ALT og da mener jeg ALT!! Da kan jeg fortelle det iallefall - nek er tungfordøyelig:-)

Ingen kommentarer: