tirsdag, mai 23, 2006

vi venter og venter...



UFF, oppblokking er og blir dødskjedelig! Det tar jo så lang tid... Fikk som sagt ikke sove i natt, men utover formiddagen sov Nelly endel mellom slagene, og da var jeg ikke sen om å duppe litt jeg også:-) Hun har blitt mer og mer intens utover ettermiddagen, så her peses det, graves det (ut i bakgården der far i huset holder på å legge beleggingsstein...oops bra han er på jobb) hvileløs vandring og masing! Kattene har inntatt valpekassen og snorker der:-) Har kokt havresuppe med druesukker til den vordene mor men den skal hun grave over - hun ville ha en skikkelig porson med tørrfôr hun...

Ja ja... jeg får iallefall gjort mye som jeg aldri har tid til ellers: manikyr og pedikyr, nappe litt øyenbryn, ansiktsmaske, barbere litt legger - ja dere skjønner vel tegningen?!?

Det blir vel nattevalper tenker jeg... eller...håper jeg!!!

Ingen kommentarer: