onsdag, januar 17, 2007

Hjemme igjen!!

Da er jeg hjemme igjen etter en husmorferie til Gro - Hiselfoss... Med meg hadde jeg Anja og skal si det ble kjærlighet mellom hun og Ola - eller når sant skal sies: Anja var meget foresket i Ola! Hun skulle med en gang vise Ola hvordan seansen skulle gjøres og Ola sto pent og pyntelig å venta mens hun sto bak og agerte hannhund:-) Men Ola ordna sakene og det ble 4 parringer.

Jeg lekte husmor mens Gro var på jobb, jeg fikk fritt spillerom på kjøkken og da ble det selvfølgelig noen fløtemiddager:-) Vi kosa oss masse med mat, rødvin, øl, snop og snacks! Men den harde hverdag må jo selvfølgelig komme og jeg måtte sette snuten nordover igjen! Det ble en tung tur hjem - 9 timer som jeg måtte tviholde bilen på veien - det var storm og is-/snø føre!

Da krysser vi fingre og håper på et fruktbart utfall på ferien min!






Iiihaaa... En forelsket trønder!



I BOKS!!

Ingen kommentarer: