tirsdag, oktober 16, 2007

De va da svært så my pæs....

æ skull få da!!!! Alt fra små hint til regelrett "kjæft"... hva det gjelder... jo HJEMMESIDEN (",) Jeg har visst blitt altfor dårlig til å oppdatere - og jeg protesterer ikke, legger meg heller ganske så langflat! Skal bli flinkere nå - det begynner å bli høst ut og da har jeg litt bedre tid å sitte inne på kveldstid... jeg går jo ikke ut når det er mørkt(",) Og har man har vært sløv en stund er det veldig tungt å komme i gang igjen, men jeg har begynt så smått.
Alma har ennå ikke kommet i løpetid, det er så typisk når man går å venter, da kan de godt drøye det veeldig! Hun har markert veldig når vi er ut på tur - men det har hun faktisk gjort ganske lenge. Skal vedde hun kommer neste uke - da får hun termin julaften! Bitte er på vei opp i pels igjen, så hun blir vel med på Vikingeskipet. Nelly er på vei ned, dvs at hun kommer i løpetid om noen få mnd. Er framgangen på foten like god som nå - blir hun også parret på neste løpetid! Jonas har vært på et par valpeshow siden sist jeg oppdaterte, lørdag 29.sept ble han nr. 2 i 4-6 mnd for Harald Røkke og søndagen nr. 3 for Steinar Hoff. setter inn et bilde fra søndag...Nellyvill's Copyright, Runezzas Clabbe og Kaukarhaugens Bajas

Vi har vært på 80-tall's party!! Minner som jeg egentlig har fortrengt ganske godt dukket opp... masse svart eyenliner, hvite lepper (sinksalve gjør susen...) topp i håret med godt sprayet pannelugg og div. moter som man ikke ønsker igjen! Thomas hadde utrolig nok tatt vare på konfirmasjonsjakka si, kort dobbelspent type...rosa silkeslips, oppklipt dongery og sist men ikke minst ... hvem husker vel ikke nedbretta gummistøvler!!! Det gikk i rosa og mintgrønn BALL og POCO LOCO og LEVIS, endel av gutta hadde også kjøpt seg parykk som de hadde fått klipt i hockyesveis!


Vi er mange rare skapninger i familien, men jeg tror den som slår alle rekorder er Labdakos av Jamas, eller bedre kjent som Lucas - familien eneste gjenlevende katt - en Devon Rex, setter inn noen bilder av han, men gå gjerne på oppdretterens hjemmeside: http://www.avjamas.com/ og se på flere krøllekatter! De må faktisk bare oppleves og ta's på for å skjønne hvor herlige skapninger det er!



Vi har vært på besøk til Kaizer og Xerxes på Lundamo, Jonas mått få hils på han som ska bli konkurrenten hans i framtiden (",)

Xerxes og Jonas vaktmesteriserer!

"sånn ska du gjør om du e en rættele kar" Kaizer er læremester!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å? Nånn som har klaga på at du itj oppdatere hjæmmesia di? Forstår itj kæm de kain vær?
Hmmmmmmmmmm......:o)

Anonym sa...

Hei.
Herre gud så fin Lucas har blitt. Han har jo fått pels. Jeg savner han fremdeles, men vet at han har det kjempe fint hjemme hos dere.
Jeg bor nå på Hamar med min kusine. Og har begynt å jobbe på Tine Brumunddal. Det var jammen deilig å komme hjem etter så mange år borte.
Ser at dere kommer nedover til Vikingskipet på utstilling. Så morro. Gleder meg til å treffe dere igjen. Hilde (fra pakkeriet) skal også nedover. Dette blir artig.
Vi sees, hils Gine å Lucas.
Klem Donna.