torsdag, januar 17, 2008

Fra "sommer" til VINTER på et par timer!!

Her snur det jammen raskt! Når jeg dro på jobb i går morrest var det rundt 7 pluss grader og plaskregn - og slik har det vært noen dager. Når jeg kjørte hjem var det fullt snøkaos! Gikk ut med hundene i tett snødriv, trærne hang snøtunge og det var så fint. Skulle gå den runden vi kaller 3 kilomerter'n og kom nesten rundt... synes jeg skimta "noe" et stykke der borte - lyste på det med hodelykta og joda... der sto RingvålELGEN Open Mouth Skal si jeg var lett i rompa der jeg tverrsnudde og sprang samme vei som jeg kom - ble lengre tur på hundene da (",) Her er noen bilder fra dagens tur:


Jonas



Bitte



Bitte og Jonas

Bitte og Lille Fame

Da skal jeg pakke bilen - i morra drar vi med Nelly. Har tatt meg fri noen timer så jeg jobber til 12... greit å kjøre i dagslys med all den snøen som har kommet her! Tar med Nelly på jobb så tar vi en progesteron prøve så vi vet litt mer!

Gine med Porto og Willy

Avslutter med et bilde av Nellyvill's Aisman Adventure "Amadeus" 3 år gammel...

Ingen kommentarer: