mandag, april 14, 2008

Jøss... dagene flyr dem (",)

Kjære vene hvor blir dagene av... men når jeg tenker etter får jeg jo gjort litt da!! Vaske tiss og bærsj, skifte aviser, vaske tepper, riste tepper, lage mat til valpene, kose med valper, granske valper... I tillegg har jeg nå åpnet huset for besøk - så jeg koker kaffe, drikker kaffe, prater i tlf., gjerne samtidig med besøket som er her... Ja jeg får da litt ut av dagene også!
Mange har ventet leeenge nå for å få sett valpene, og de storkoser seg i valpekassa. Kjempesosiale og rolige valper er det, står å logrer og synes besøk er storveis! De fleste blir sjarmert av lille Smula, hun henger ganske mange dager etter de andre i motorikk, men kommer seg både til matfatet og til Nelly for egen maskin. Hun har tidligere vært veldig kald etter måltider så hun har blitt inntullet i helseteppe og gnukket og gnidd til hun har blitt varm igjen. Det har nå i helgen blitt bedre, så nå spiser hun og går å legger seg oppå noen storesøsken! jeg har ennå ikke lovt henne bort til noen - må se henne an litt til hvordan hun blir!













Ingen kommentarer: