mandag, mai 12, 2008

Nærmer seg slutten...

med valpene nå... Tiden har gått så fort! En så utrolig rolig og behagelig gjeng... foruten når den mest intense tisse og bæsjetiden er (nettopp har våknet og etter mat) så merker jeg nesten ikke at jeg har 9 valper i hus!! En valp her og en valp der, de ligger strødd i hele huset! Men det skal bli godt å få vasket skikkelig og ikke minst få tid til klesvask ol. kjedelige syssler jeg har lagt i glemmeboken nå - mamma var innom her en dag og så min voksende skittentøysvask og vask som kun var tørket og ikke lagt sammen. Hun tok med seg en stor stamp og kom tilbake vasket, tørket og STRØKET!!!! Thomas fikk en ny opplevelse... det var litt om mine dårlige husmorvaner under valpekull - over til noe annet!!




Årets hovedspesial ble kort for våres del... ned og opp pga valper hjemme! Vi er så heldige å ha flotte fôrverter i Kjellrun & Co som var hjem til hus og hjem! Resultater fra utstillingen finnes på nyhetssiden på siden min. Jeg håper virkelig neste års hovedspesial blir lagt på Frya, en veldig flott plass for utstilling, stort potensiale for sosialt samvær... så trivelig når man så og si alle ligger samlet på en plass få meter fra utstillingsringen! Det oser jo rett og slett morosomt av det (",)




Her er en filmsnutt av Jonas'en i farta:



I kveld har det vært fotosession igjen! Puh... helt svett! Å få 9 søte små til å sitte på rekke, se samme vei og heelst sitte samme vei - det er ingen enkel oppgave! Men vi fikk det til... dette ble resultatet:


Ingen kommentarer: