onsdag, april 11, 2007

Jonas 1 dag gammel

Da er første døgnet gått - og det går så bra med mor og barn. Alma er en utmerket mamma, omsorgsfull og veldig forskiktig for ikke å legge seg eller trampe på lille snutten som har fått daglignavnet Jonas - Gine som har bestemt det:-) Morsinstinktet slutter aldri å fasinere meg, Alma som er husets spilloppmaker ligger fjellstøtt i valpekassa og vasker og steller gutten sin! Jurene til Alma har fyllt seg godt opp og problemet er at Jonas har funnet sin favoritt pupp - den samme på begge sider og det er ikke de bakerste som formelig flommer over av melk. Og prøve å legge han til en av de er umulig - et skikkelig stabeist(",) han hyler og kravler rett tilbake til favoritten! Det tar nok ikke lang tid før produksjonen stabiliserer seg tenker jeg... Ellers har Alma veldig god matlyst - må bremse henne litt så hun ikke får bråk med magen, jeg fikk rett ang. en ting med Alma og drektighet, jeg hadde mine bange anelser at hun ville få dårlig matlyst i perioder som er ganske så vanlig, og riktig... hun har spist hele tiden - til og med under oppblokking hadde hun ulvehunger - hun stjal bla. ei halv påskeskinke som lå på benken, hadde så sterke rier at hun skalv - men å hoppe på benken og glefse i seg skinka var ingen problem, he he! Her er bilder fra første møte etter oppvåkning av narkose:

Alma skakket på hode og det var kjærlighet ved første øyeblikk!


Han e bare MIN!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig det ser ut med de to. Gratulerer med Jonas!!!! Hos oss er det ganske livlig nå, og vi er snart allerede halvveis. Tiden går så altfor fort!
Klem fra Britt