fredag, mai 11, 2007

Rødvin...


cola, smågodt og potetgull... Thomas er i Ålesund gjennom jobb (studietur som det så pent kalles!?!) Gine sover sin dypeste søvn og Daniel overnatter hos en kompis! Da sitter mor lettere henslengt på sofaen og koser seg og zapper i vei på tv'en (",) Egentlig trenger jeg vel strengt tatt ingen tv-underholdning, jeg har førsteklasses underholdning med hundene og kattene her jeg! Aldri et kjedelig minutt... Jonas er som en av de andre, blir stelt med av både hundene og kattene - spesielt Lazy tar seg av han, men nå begynner han å bli temmelig husvarm og biter seg fast i henne - det er ikke like kult! De to er også uadskillelig når geitemelk serveres - han drikker og hun plasker med labben så spruten står. Maine Coon drikker og spiser gjerne på den måten, en veldig spesiell egenskap på godt og vondt. Vann er liksom greit men geitemelk er faktisk ikke så veldig magert - det setter flekker:-)

Mamma Alma er den aller beste når man er trøtt!

Fikk tlf. fra en overlykkelig fôrvert i dag - Bella var på førstesiden på Berner'n! Ja ja... hun ble bedre enn Bitte der også da - førstemann å være forsidepike(",) Da må husfruen avslutte - klokken er 23.00 og det braser i stekepanna, hi hi... må no kos sæ når'n e alein da!

2 kommentarer:

Stall Eisi sa...

Jada, vi har kastet oss på bølgen vi også. Like før det blir Facebook også??
Besøk oss også på: http://eisidiezel.blogspot.com
Der har vi en blogg for starthesten vår. PS! Skal starte igjen på Leangen den 21. mai
E

Anonym sa...

For noen herlige hunder dere har. Har brukt laaang tid på hjemmesida deres. Har selv nettopp fått oss en valp som 7 uker. Faren er ren raset Bernen Sennen og mor er blanding....så hva vi ender opp med er jeg veldig spent på. Hun er vel mest Bernen uten brunt og ikke så stor. Vel jeg leser alt jeg kommer over om akkurat den rasen og jo mer jeg leser jo mer håper jeg hun blir Bernen Sennen type.
Her er noen bilder
http://blogg.hobbyboden.com/randi
Flere kommer vel etter hvert som hun vokser. Ja så har vi også hytte på Hemnekjølen. Mitt barndomsparadis og verden vakreste plass.Kanskje vi treffes i forbifarten en gang, dere kan vel ikke være vanskelig og få øye på....hihihihihi