torsdag, mai 24, 2007

Flaks i uflaks!!

Da har stillheten snart senket seg, det har vært en begivenhetsrik dag! I morra fyller vi campingbil med hunder og utstyr og setter snuten mot Geilo og spesialutstilling...tror vi!?!?!? Thomas jobber sent uka her og i dag skulle jeg møte han etter jobb og vi skulle handle inn til helga. Han kjørte campingbila på jobb og når jeg treffer han spør jeg hva som er sølt på panseret - det var helt rødt, så ut som noen hadde tømt seig rødsaus over... det var det ikke men olje fra styringen som eksploderte under panseret!!! Utgjort... men egentlig litt flaks at Thomas kjørte den bila på jobb ellers hadde dette skjedd etter vi hadde startet i morra! Thomas tror han har funnet feilen og det skal de ansvarlige der vi har tatt service jammen få stå for i morra tidlig! De SKAL reparere bilen om de vil eller ikke - for det vil nemmelig frøken Holst!!
Nå har Zarek og Oona byttet husvære, Zarek skal være med oss, og da synes familien Langørgen det ble stusselig uten hund ei hel helg - dermed ble supersosiale Oona med dem! Alma og Jonas blir hjemme, Kjellrun og Ingrid som har Abina skal bo her hjemme å være barnepassere for hunder og katter - tuuuusen takk!
Ellers har B-kullet bursdag i dag - 1 ÅR!! Da står røntging for tur, den første i morra hvis alt går etter planen - så vi har spennende dager i møte!
Jeg lurer på om jeg begynner å få det travelt til i morra jeg... nå er klokken snart midnatt og jeg skal på jobb i morra før vi drar. Jeg har ikke pakket en eneste ting, ikke til meg, ikke til hundene, ikke til Gine som skal til mormor og morfar, ikke til Daniel som skal være med (og selvfølgelig ikke til Thomas) det eneste jeg har tenkt på faktisk er rødvin - DEN må jeg huske(",) Og jeg må vel vaske litt hus når noen skal bo her?!?!
Kommer tilbake etter helgen med bilder og tekst fra Geilo....

Ingen kommentarer: