tirsdag, juni 05, 2007

YES YES YES!!

Lenge siden jeg har gitt lyd i fra meg her nå... div.årsaker til det men! Iallefall i dag har jeg gode nyheter...

Nellyvill's Be-Bop Alula HD:A AA:A
Nellyvill's Bitter Sweet HD:A AA:A
Nellyvill's Better Than Bitte HD:A AA:A
Nellyvill Boom Bastic HD:A AA:C

Jeg har fått endel tilbakemelding hvordan ialle dager jeg vet dette - det er ikke lagt ut på dogweb, men på jobb har vi samme database som NKK og vi får forløpende oppdateringer når de leser av (",) Sitter på jobb nå i en forferdelig varme, det er mangeogtyve grader ute og tør ikke tenke på tempen her inne... Blir endel oppdateringer i løpet av kvelden tenker jeg, Jonas er 8 uker i dag og må vel få til noen nye bilder pluss at jeg har litt fra helgen. Da var lille gutten med på sin første - men ikke siste - fjelltur! For nemlig... Jonas er min og bare min - og skal ingen andre plasser enn hjem til moren sin!!!!!!
En glad hilsen fra meg...

1 kommentar:

Unknown sa...

Gratulerer med flotte HD/AD resultater - BH tittel - endelig en hannhund igjen. Han ser ut som en skikkelig godgutt og livsnyter -en liten bamsegutt.