torsdag, august 28, 2008

JA JA JA JA.... Æ VEIT DET!!

Æ har vært utrolig forferdelig ufordragelig dårlig til å blogge i sommer... og kanskje litt før det å?!?!? Skulle egentlig tatt meg på tak etter sommeren men det vokste meg over hode med alt jeg skulle skrive om som hadde skjedd... Derfor setter jeg en strek over ting som har skjedd og konsentrerer meg om nutiden(".) Eller en ting må jeg få med da...


Æ SKA GIFT MÆ!!

Mens vi var på ferie sammen Statesman gjengen gikk Thomas ned på kne (feil det da men...) og fridde!! Mannen visste å gjøre det i den rette "settingen". Perfekt ferie, med perfekte venner, på en kveld med PERFEKT matorgie!! Thomas og Karl Eddie hadde vært på slang, kreps- og ørretslang. En bøtte med kreps og 4 ørret fanget med hendene... jepp det stemmer! Gutta sine det... Jeg gleda meg stort til å tilberede dette fantastiske måltidet jeg hadde sett for meg at det skulle bli! Urter, krydder, sauser og marinader - mmmm.... jeg går inn i fantasiens verden bare jeg tenker på det! For å si det kort: Maten smakte fortreffelig, hvis jeg skal si det selv:-) Vibeke ble overbevist om at min Scampi/blåskjell suppe er spiselig (bare for å ha sagt det - campingnaboene satt å grilla pølse på engangsgrill - eh...) Noen bilder fra kvelden:

oppdekka bord!


To utålmodige jenter som vil ha MAT...Ørret fanget med hendene... jepp det e sant!Blåskjell/Scampisuppe

Kreps, reker marinert i chilli og div. og "russisk kaviar"

Berge kose sæ...mmm...


Her har Thomas lånt med seg fatet og kom tilbake og serverte megog der sto det....


NYDELIG ring med 10 diamanter...

forelsket ja (",)
Gjett hva jeg svarte...

Var ikke det en perfekt avslutning på ferien så vet ikke jeg! Men hjem måtte vi og hverdagen har begynt! Gine har begynt på skolen og det er litt av et høydepunkt da... Hun synes forresten det er barnslig med 1.klasse - hun kan å lese og skrive og synes boka hun har fått er alt for enkel! Snakkes om et par år da jenta mi... Vi som bor på "landsbygda" har skolebuss og taxi og det er stor stas. Nå får vi ikke komme på veien å hente henne heller - barnslig det da mamma!!

I helga er det duket for utstilling, Trondheim Hundefestival lørdag og søndag... kommer masse valper fra D-kullet. Artig!

Kommer plutselig tilbake ... før du aner faktisk! Avslutter med et bilde av hjertebarnet mitt, mukkemann, jokkemann eller bare JONAS, på tur på Storheia med utsikt over Trondheim:


1 kommentar:

Anonym sa...

Såååå koselig at dere skal gifte dere!!!
Klem fra Britt