søndag, januar 04, 2009

Besøk av Enja (Alias Erna når hun bodde her)

I dag fikk vi besøk av Nellyvill's Endless Love "Enja". Hun som er storsjef over Dreveren Loke i sitt hjem - ble noe spak når hun ikke var størst i flokken her! Men... det gikk fort over, ble husvarm ganske så fort ja! Vi gikk en tur i snøkavet og Dropse synes det var veldig stas med en på sin størrelse... eller hun var jo ikke på samme str. da - Enja har nok spist flaggstangfrø i jula... bena begynte plutselig å vokse gitt :-) Dropse som ennå er ei lita og kompakt frøken ble noe mindre ja! Enja er en oppmerksom sak - jeg var så uheldig å ha godbiter i lomma på tur, og hun hadde meg under oppsikt hele turen. Enja har deltatt på valpekurs og var veldig dyktig iflg sikre kilder (",)

Her er noen bilder fra dagen:
Drops og Nelly holder fredlig øye med eiendommen


her kommer søster Enja i fullt firsprang over...

Enja og mamma Bitte

3 generasjoner Enja og Dropse på hver sin side av mamma Bitte og bestemor Nelly
Jonas, Bitte, Drops, Nelly, Enja og Lille Fame
Bitte, Jonas og Dropse
Dropse og Nelly
Ikke bare bare å komme fram...
Drops og Enja i full kaningalopp
Bitte og Enja


I går kveld var vi hos Vibeke og Karl Eddie på deilig mat... vi utfoldet oss med spillet "Fantasi" og hadde det så koselig! Gine og Adrian tilbrakte mesteparten av tiden sammen Kennel Statesmans nye hobby... nemmelig PINNEDYR!
Adrian med et av dyra sine :-)
Gine var faktisk litt avmålt i forhold til denne type kjæledyr... hun nøyde seg med å ha de på en armlengdes avstand!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Hilde

For litt over en måned siden var jeg hos dere på Heimdal dyreklinikk for å handle mat. I skranken satt det en vakker ung blond jente som ekspederte meg. I ettertid har jeg fått store problemer med å sove da denne personen har klistret seg fast i hjernen min. Jeg får henne ikke bort og det er litt rart når jeg bare har sett henne en gang. Det er som et virus, og kanskje er det smittsomt. Litt nifst egentlig. Jeg lurer derfor på om dette er en sak for mattilsynet. Er det ikke dem som driver med slikt? Jeg tenker da tilbake på Gildesaken og denne E kolie bakterien.

Problemet er at jeg ikke kan anmelde dette da jeg ikke har navnet hennes. Jeg finner henne ikke på hjemmesiden deres, og lurer på om det kan være en vikar? Kan du sjekke dette for meg? Det er nok til deres eget beste at jeg saksøker henne personlig da dere sikkert ikke vil ha et søksmål i milliardklassen. Jepp, du hørte riktig. Dette er svært alvorlig for meg. Jeg kan derfor heller ikke klage dette inn for ledelsen hos dere da dere må kunne regnes som innhabil, og selvsagt vil ha økonomisk interesse i saken. Jeg håper derfor at du er en ærlig og rettferdig sjel og derfor kan være diskret i dette anliggende.

På forhånd takk, og godt nyttår selvsagt:)

Mvh

Frustrert kunde