lørdag, januar 10, 2009

Har fått mæ ny bil æ ja!

Endelig, 1 års venting er over... Drømmebila mi er innkassert (",) Fredag ettermiddag dro Thomas og barna med fly til Oslo og kom hjem med MIN Mercedes Vito! De kom 01.30 natt til lørdag og da sto jeg klar... ut å kjøre - måtte jo det da, jeg har jo venta så fælt på denne bilen! For andre er drømmebilen en liten snerten sak - ikke for meg nei... jo større jo bedre :-)
Formen har ikke vært den beste denne uka. Våknet med migrene anfall på torsdag, det bruker å gå rett vest hvis jeg ikke legger meg med hode under dyna og sterke migrene medisin... Jeg skulle ta fly til Oslo på ettermiddagen, styremøte i NBSK - og kort sagt... jeg måtte melde pass og avbestille billetter min etter å prøvd å være stor og sterk og ikke ta medisin! kunne jo ikke det når jeg skulle kjøre til Værnes. Det tar faktisk noen dager å komme seg etter et slikt anfall men nå tror jeg er oppadgående!

Været har vært som jeg har skrevet her før, ekstraordinært! Enorme mengder snø, foruten masse arbeid med brøyting er det jo så vakkert! Det er ille stelt når trønder'ne får beskjed gjennom media å holde seg innendørs - iallefall ikke bruke bil! Nå har det vært væromslag og regnet har tatt mye av det. Slik så det ut for noen dager siden:

Abina og Dorthe tilbringer helgen hos oss, noe Jonas og Dropse setter stor pris på :=) De to damene er vel på samme mentale alder, he he... Dorthe er og blir ei vimseberte og Drops som allerede er en verdig dame veier opp for aldersforskjellen dem imellom! I morgen får vi besøk av Easy (fra e-kullet) som skal fiffe på ørene sine før valpeshow debuten neste helg!

Ingen kommentarer: