tirsdag, februar 10, 2009

Mere William:-)

Jeg er totalt forgapt i min nye sønn! For en skapning, helt fantastisk! Han er en meget velskapt sak, nydelige vinkler, vakkert vakkert hode, pels og farger og en benstamme som er amazing:-) Han er i følge oppdretter veldig lik pappan sin og det sier iallefall ikke jeg nei takk til!! Han har en noe høy hale for tiden da - men som oppdretter sier, de fleste valper som kommer fra henne har høy hale som valp men de fleste legger seg... får håpe William er som de fleste (",) Han er så utrolig tillitsfull og glad, logrer hele tiden.
Naboen her har vært babysitter i dag - vi har vært på den pomisiøse Westminister 2009... litt av en opplevelse. Masse nydelige Bernere (spesielt hanner) og en grooming som tar pusten fra de fleste. Når jeg kom inn på utstillingsplatået tidlig morgen la jeg med engang merke til en praktfull hannhund. jeg kunne ikke se meg mett på han... tror jeg og dommer Theresa L. Hundt, USA hadde samme smak - min favoritt ble BIR, tispen hadde jeg byttet ut med en annen, men hun var slett ikke dum. De jeg krysset av i katalogen som jeg likte ble også tatt ut i "semifinale". Masse lekkert å se, men jaggu kan flere i Norge konkurrere på dette plan også! Jeg sto å tittet litt på Irsk Setter, jeg fikk helt ståpels - den pelsen og groomingen er ikke til å tro, breathtaking! En stor opplevelse, men jeg er skuffet over salgsbodene! Så og si ingenting å kjøpe... jeg hadde virkelig trodd lommeboken skulle svi i dag... bra egentlig - da den har svidd i noen dager (",) WESTMINISTER 2009 - MADISON SQUARE GARDEN, NEW YORK!
BIR WESTMINISTER 2009 - CH AVATARS TRY TRY AGAIN
en nydelig kraftfull hanne som var min favoritt fra jeg kom inn i utstillingsområde

beste tispe...
bir hannen igjen...


lineup - hannerluftegårder for hunder - praktisk! sjekk den kjakan da!!!! leppan en halvmeter under haka!!


En USA tur uten en donut er ingen tur

NY's subway
Hilde sjekker kartet hvor i huleste vi er!!

hjemme igjen til William... hoppende glad for å se oss igjen - blir ikke lett å sette han igjen i DK!
En liten bildeserie av godgutten:

















I morgen ettermiddag setter vi snuten hjem mot Danmark og Norge igjen - blir nok en lang flytur på William - men godt at han er i kabinen med oss! den første turen over dammen er 9 timer også må vi bytte fly og komme oss til Ålborg til Lone:-)


Ingen kommentarer: