onsdag, februar 25, 2009

Sitter godt tilbakelent i sofaen med store puter og deilige tepper, må innrømme at tankene "når skal jeg komme til hektene igjen" popper stadig opp i hode! En varm kopp te, Cola Zero med masse isbiter, pc'en, levende lys , favorittblomster'n Tulipaner og en bernerpels å kose med i sofaen hjelper på...
Kroppen jobber med å få den forferdelige flyturen ut av kroppen - det er jo galskap å reise til USA for å hente valp når man har en sånn flyskrekk som jeg... jeg er ikke bare litt redd - jeg er hysterisk! Gråter gråter og gråter, rister og skjelver! Og det er ikke bare en svipptur for å si det sånn! Tr.heim-Oslo-Kastrup-New York, og den siste strekningen ikke mindre enn 9 timer! Fra NY til Kastrup hadde jeg en fantastisk flyvertinne som satt til meg (joda Thomas var med men...det er ikke mye han kan gjøre) hun strøk meg på ryggen, holdt hender og ikke minst - hun kom med alkohol hele tiden, he he! MEN... det hjalp ikke! Så kroppen er i helspenn og det tar jaggu tid å rette på!

Ikke nok med at flyturen er i kroppen ennå, helga etter jeg kom hjem dro jeg til NKK Bø, hadde egentlig skrinlagt det pga papirarbeid ifbm årsmøte men 2 timer før reisefølget mitt kjørte avgårde ble det bestemt at papirabeid gjør vi selvfølgelig i bilen på vei nedover. Så Bitte ble kastet i badekaret og groomet i en h...fart, jeg i dusjen og pakke det mest nødvendige også avgårde! Det ble en lang tur med masse snø og glatt føre, men fram kom vi...vi var 4 på to ben og 4 på fire ben på ett rom!! Jeg hadde ikke seng så jeg danderte sofaputene på gulvet og sov som en stein der:-) det var vissnok så trangt på gulvet at dobesøk på nattestid var bare å glemme! Og det var verd turen...Nellyvill's Bitter Sweet - "Bitte" tok kennel certet og ble 3.BTK (",)

Kom hjem kl.05.15 natt til mandag og begynte på jobb 07.30... tralla la!

I dag har vår solstråle Gine bursdag - hele 7 ÅR!! Tradisjonen tro skal hun bli vekket med kake og gave (",) Blir ikke feiring før til helga da mor i huset er nyoperert og kan ikke bake kaker:-) Gine var temmelig bekymret for at jeg ikke skulle klare å lage kake til vekkinga, og jeg måtte bare ty til Goman Bakeri gitt! Frøken'a ble meget fornøyd på morraskvisten, pasjonsfruktkake og stereoanlegg fra oss og hodetlf. fra broren... han har jo rommet ved siden av skal vite:-)

Trøtt...Spennende...tror ikke sine egne øyne!

Fornøyd!!

Gine i spranget - like sprek som sin mor:-)

Marsvin'an og Lille Fame er med på hyttebygging

Ingen kommentarer: