mandag, mars 15, 2010

Vondt i magen!!

Hvorfor? Jo det er så enkelt at jeg gruer meg og angrer akkurat nå bittelitt på at jeg meldte på til Harstad. Her hjemme har det i de siste par dager kommet 1 meter snø, og det er vissnok ingen bedring nordover heller! Det er så ille føre her at myndighetene oppfordrer folk til å holde seg innendørs – og det er ikke ofte de gjør i Trøndelag ;o) Jojooo… det går vel bra denne gangen også. Men jeg må si jeg er indelig glad for at Thomas skal være med som sjåfør for oss 2 damer (Vibeke) og jeg kan vel ikke klage som skal ligge i oppredd dobbelseng store deler av veien:-) Jeg har meldt på 4 stk, men vi må se an pelskondisjon etter bad/føn om alle blir stilt!

Som sagt tidligere har det kommet syke mengder snø de siste dagene, og gjerdet rundt huset har minket på høyden. Ingen av hundene engang tenker på å forsere det selv om det er en smal sak – slikt gjør man da bare ikke… og dessuten kan mor hubro (les. undertegnede) bli rasende hvis man prøver seg! MEN bomba fra USA har ingen manerer, livet er en dans på roser uansett hvor mye pes man får av hubroen… så han diger som han er bare stiger så elegant over. Han har jo kunnet levd livets glade dager på utsiden da – men gutten står bare å venter på at jeg skal rope han over igjen… og han er da ellevill av glede når han kommer, og da mener jeg 60 kg ELLEVILL hund!! Han har en annen oppgave i livet også… åpne alle hinder som kommer i hans vei! Grinder, dører – ja ingen hinder er til hinder for han. Og sjefen i flokken, Jonas er skrekkslagen at han våger å ta seg slik til rette… (“,)

Anna som har arvet mormors (Nelly) bedagelige vesen sitter på trappa og bare skakker på hode og fatter ikke hvorfor William kan bruke energien sin på den måten… Hun selv bruker så og si all energi på å ligge på rygg i sofaen. Hun er en morsom sak… hun kan ligge å sove, men får hun følelsen av at noen kommer i hennes retning kaster hun seg over på ryggen. Elsker å få kos på magen…

montasje

Har fått tilsendt flere bilder av Freia, eller Nellyvill’s Guess Who fra valpeshow i Molde… Vakker vakker jente, og som Hege rapporterer er hun like elskverdig som sin søster Anna.

montasje-bisvalp

Under er bror Nellyvill’s Go For It “Oliver” som vi eier sammen Mona, ikke så værst han heller dasmile_wink

oliver4mnd

oliver-4mnd

Nå roper husbonden etter kveldsmat – så jeg må vel bare adlyde smile_thinking

Kommer plutselig tilbake enten du vil eller ikke…

Ingen kommentarer: