mandag, april 05, 2010

Påsken er på hell…

Da er vi inne i den aller siste dagen i påska 2010… det har gått så altfor fort! Jeg bruker den siste dagen veldig fornuftig… på verandaen med full sol, strikking, stort glass solo med isbiter, lyden av Gine som trener på trampolina… der er det baklengs salto og flikflakk som gjelder. I går kom hun gråtende inn… da hadde hun satset feil og havnet gjennom sikkerhetsnettet om ned på andre siden av muren ( det er ganske høyt) Det er jammen bra den jenta ikke har en hysterisk mor… øhh!

Gårsdagen startet Thomas med sin vanlige joggetur med hundene, opp til Rønningen Gård! Når han kom hjem en liten mil måtte Gine på med skiene og de gikk opp dit igjen… kanelbolle og kaffe på terrassen før de satte snuten hjem der jeg sto klar med nystekte rundstykker, egg og bacon! Herlig start…Ut på dagen kjørte vi ned til byen hvor vi møtte Thomas sin bror med sønn, matet ender i Nidelven og gikk oss en tur i byen… det er vårstemning det. Jeg må si jeg er utrolig glad jeg “bor i marka” – hadde med halve flokken hunder og mamma mia så støvete de blir av å gå gatelangs… Men de har godt av å være siviliserte en gang i mellom også, de flyr jo løse i skogen hele tiden. Her er noen bilder fra turen:

anna-dropse

anna3

anna2

anna

andehvil

and

ender

Og så fort Anna er hjemme er det rett i sofaen med 4 føtter rett i været – denne posituren har hun arvet fra sin mor Bitte… kunne tilbringt hele dagen slik!

sofakos-anna_bitte

anna-bitte_kos

Mellom joggeturer trener William i vanntredemølla på jobb, og snart skal han ut i bassenget ;o) Han går målrettet og ser ut som han virkelig koser seg! Får ikke til å snu videosnutten, hvis noen vet gjerne gi lyd;o) Så dere får vri hode eller sette pc’en på skrå…

Og i går kveld fikk jeg kompensasjon for at Thomas skulle jobbe overtid i dag… S U S H I…. lykke!!!

sushi

See Ya…

Ingen kommentarer: