mandag, september 06, 2010

Stille i heimen…

På lørdag vinket vi Gine, mormor og morfar avgårde til Kreta! Heldiggrisen fikk være med på 1ukes ferie… Hun har hatt nedtelling i 4 lange mnd. og endelig var dagen her! Det var en meget spent ung frøken med store sommerfugler i magen som gledet seg stort til å spise ferske rundstykker hver morgen, spise lunsj på restaurant og bade i basseng hele dagen!! Jeg pratet med henne på søndag formiddag – da hadde hun vært noen få timer der nede og hun kunne fortelle meg at hun var nesten neger… ho ho ho! Hun har trua på seg selv den jenta :-)

 gine-kreta

Lørdag var også en merkedag for meg og Thomas… vår første bryllupsdag må vite! Den ble feiret med skogtur, sushi, film og champagne i boblissen langt ut i de små timer! Og som takk for at  jeg har holdt ut med Thomas i 1 år fikk jeg meg en dødsstilig regnkåpe smile_wink

IMG_0733

 IMG_0751

Avslutter med bilder fra dagens joggetur for Thomas og hundene… (ps: bilder tatt med mobil, ymse med kvaliteten)

IMG_0251

IMG_0260

IMG_0261

IMG_0263

IMG_0264

IMG_0265

Ha en fortryllende uke der ute… det skal iallefall vi :-)

Ingen kommentarer: