fredag, september 24, 2010

Pinnelek på pinneplassen

I snart 10 år har pinneplassen “vår” vært besøkt så og si daglig! Her er det obligatorisk å finne pinner… hvis vi ikke gjør mine til å lete opp noen – er hundene rimelig kjappe til å finne noen selv!

På jordet her går det unna noen ganger, bank bank bank i bordet at ikke noe har skjedd i den farten de løper slalom rundt, under og over trær og stubber!

pinnelek-red

I morgen er det starten på årets ELG – jakt… JIPPI!! Ta dem alle… smile_teeth Da er det på med rød caps og gule refleksvester til hundene! Vi skal ikke ha noen jaktulykke her i de Ringvålskeskoger nei! Snakka med en jeger på jobb i går og han sa de skulle jakte hardere i år enn tidligere, han trodde vel jeg var en smule smårar når han så gledesutbruddet mitt!!  “Ja det er så stor bestand at elgen blir så små” kunne han fortelle… YESSSS tenkte jeg – du kan jo leve med den teorien – jeg driter i om de er små og søte, hardere jakt = mindre sjans for elg rundt hvert et hjørne!

I dag kommer Oliver for å hospitere her i helgen, det blir vel lekestue her for Anna & Oliver tenker jeg! Men først… skogtur, bading av hunder, kanskje litt strikking også jobb! Her er kåpa jeg har startet på og kommet et godt stykke på vei:

PT87_mod_1329

1 kommentar:

Anonym sa...

Du daaaa . . . . :o)))