tirsdag, desember 13, 2011




Det var en liten sniktitt på mine siste prosjekter. . . Jeg må alltid ha strikketøy liggende - men det er jammen ikke lange stunden jeg sitter med håndarbeid i døgnet - så når jeg først får mulighet storkoser jeg meg :) Jeg har en dragning mot å strikke store plagg og kåpen over er i skikkelig Hilde stil. . . men innimellom er det greit med småplagg, som ikke trenger konsentrasjon - ikke det at jeg er som en mann og klarer å gjøre flere ting samtidig meeen. . . heftige oppskrifter som jeg må følge til punkt og prikke eller engelske oppskrifter krever sin kvinne ;o)

Jeg har jammen klart å bli syk igjen!! først var det lungene, så bihulene og nå - på´n igjen! Måtte gi meg på jobb i går og i dag er jeg hjemme! Har for det meste sovet, og innimellom de våkne øyeblikkene har jeg kost meg med magen til Dropse! Nå har hun kommet til den aller deiligste tiden i drektigheten - valpene kjennes på utsiden. . . Like fantastisk hver gang å kjenne valpene boble inni hånda ♡ 

Bare 14 dager igjen til nysgjerrigheten kan stilles! Det har gått sabla fort - har vel litt med at Dropse ikke er affisert av drektigheten "what so ever"! Hun er heller ikke særlig stor - så mange er det nok ikke! For en uke siden skrev jeg i valpedagboken at hun ikke skulle være med på joggeturer mer - det er avlyst! Dropse skal være med - så Thomas må bare ta hensyn! Så lenge hun er i hurramegrundt humør og løper av hjertens lyst får hun være med! 

Ingen kommentarer: