lørdag, februar 10, 2007

Det ser veldig tomt ut...

i magen til Anja!! Men vi tar en siste sjekk en dag i neste uke!Da får vi krysse alt vi har for Alma...
Nelly har hatt vonde dager etter operasjonen, jeg har "sovet" sammen henne nede på stua - gikk bedre i natt enn i går - da var jeg våken nesten hele natta! Tilslutt ga jeg henne dobbel dose Rimadyl og da gikk det bedre! Stakkar... Resten av flokken viser faktisk hensyn til henne, overraskende egentlig - somregel er det ingenting som stopper dem:-) Hundene storkoser seg i sprengkulda, vi har hatt mange dager nå med -20 grader - når vi er på tur er de helt nedrimet med istapper i pelsen! Jeg har fått meg en råådeilig dunjakke i bursdagsgave og DEN er god å ha nå:-)

I morra skal vi ha bursdagsselskap, så nå må jeg brette opp armene og bake et par - fire- fem kaker!


Deilig med snø og kulde, bilde viser Bitte som blander seg inn i kjæresteriet til Alma og Otto!
Alma skuer utover havgapet i Molde..

Ingen kommentarer: