tirsdag, februar 13, 2007

Fantastisk...

vinter vær - her er bilder fra skituren til Thomas før jobb i dag. Han gikk først med alle hundene, så ble bare Bitte med på skituren - hun har litt godt av å være med alene også!


Nelly hopper rundt på 3 ben som om hun aldri har gjort annet - og vil mer enn gjerne være med på tur... stakkar - like skuffet hver gang, men klager aldri. Hun er veldig flink og rører ikke såret så vi slipper krage heldigvis! Med rimadyl, seraqin og Hill's J/D fôr (spesielt utviklet for leddproblem og artrose pasienter) skal Nelly bli som ny igjen - det vil bare ta litt tid:-)
Jeg ligger rett ut på sofaen i dag, kjente jeg ikke var helt i slaget på søndagskvelden og mandag på jobb var jeg ikke frisk! Så dagen i dag har jeg sovet bort, bare glippet med øynene når Thomas har byttet hunder! Jeg blir nesten litt stresset av den fyren som han trener!! Når han jobber tidlig uke kan han stå opp kl. 0500 for ut å jogge eller på skitur for så dra å trene vekter før han begynner kl.0700. Når han jobber sent er han ut før han begynner og når han kommer hjem i tolv tia på natta tar han en jogge-/skitur!!! uff... jeg blir helt svett jeg! Ikke noe problem å holde hundene i topp kondisjon nei:-)

Ingen kommentarer: