mandag, september 03, 2007

Ny uke...nye muligheter!

Da var helga over igjen... man rekker jo knapt nok å sukke før den er omme! Har alikevel vært ei innholdsrik helg. Lørdag var det duket for utstilling på Steinkjer, hadde meldt på Bitte, Jonas og Mona hadde meldt på Bella. Vi hadde som vanlig oppmøte kl.9... jeg klarte det kunststykke å komme for sent!!!! Flere ting som skjærte seg fra morgenen av og jeg kom halsende med fem over ni, med Bitte i ene hånda og kofferten i den andre! Dommeren dømte i rekordfart og holdt da på med BIR og BIM... dommer, ringsekretær og skriver trakk på smilebåndet da jeg ropte at jeg trakk juniortispa (",) Heldigvis var valpene i en annen ring og hadde oppmøte senere! Jonas ble dømt av Anne Indergaard, ble BIR og senere på dagen vant han gruppa for Rodi Hübenthal og ble 4BIS for Leif H. Jørgensen fra Danmark - så det ble da en flott dag uansett hvordan den startet! Etter en hel dag på utstilling med surt vær var det deilig å komme hjem å bekke seg på sofaen...
Søndag var jeg en tur til Anja. Hun er nå 7uker drektig, og er det er nok ikke flere enn 1 valp der - hun er ikke stor. Kan se at hun har lagt på seg litt, har fått litt pupper og har masse drektighetsflytninger! Skal ta et rtg. av henne i uka her så vi får se...

Nelly begynner nå virkelig å komme i form etter operasjonene. Har tidligere haltet ganske mye og ikke vært den glade damen hun bruker! Nå stråler hun, har fulldags jobb å holde de andre rene både fram og bak (",) og er såå ivrig på tur. Det er så delilig å se henne slik - jeg hadde mine bange anelser for en tid tilbake. Lille Fame er også i storform etter vi måtte fjerne livmora, hun er en matglad liten frøken fra før... og en lei bakdel med steriliserte tisper er at de har lett for å legge på seg - så hvordan hun ender får tiden vise... (",)

Ellers så venter Alma løpetid hvilken dag som helst, gleder meg til den samme kombinasjonen igjen... vi er flere som håper på maaaange Jonas kopier!! ... Alma er meldt på til NKK Stavanger og skal være med Mona, Kay, Albin og Bella... eehemm..klarer moren det da tro! Jeg må nok bruke de siste dagene å trylle med pelsen hennes - den er oppadgående men slett ikke i full blomst!

Da er det duket for arbeid... kommer plutselig tilbake(",)

Ingen kommentarer: