lørdag, desember 22, 2007

Engelen til mor har fått en ripe i lakken!

susseplussesomaldrigjørnoegalt (les: JONAS) synes ikke moren holder ord... jeg hadde sagt i et tidligere innlegg her i bloggen at jeg ikke skulle stresse mer til jul!! Har ikke gjort det heller... men har jo kosa meg litt med huslige syssler da (",) Det har blitt noen svartsekker kan du si - og dem har jeg bare satt på trappa til så lenge, da kan man bare gjette hva som har skjedd!?!?!?!?!? I morrest skulle jeg begynne å vaske badet men jeg ble ørlite forsinket... søppel og avdankede leker osv osv utover HELE gården ja ja... når jeg først ble forsinket kan jeg jo alltids bruke litt tid foran data'n også! Jonas har glade dager nå - han har bestevenninda si på besøk, Nora amerikaner! Lille søte Nora og Jonas herjer dagen lang - størrelseforskjell ingen hindring! Drakamper, "løpe om kapp" leken, "bite i leppa og øre" leken og tilslutt sove tett omslynget

Bitte og Nora

Og tilslutt en liten filmsnutt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Endelig en bernerblogg !!
Her kommer jeg heilt sikkert å stikke innom i nye og ne fremover !!!