tirsdag, desember 11, 2007

Ny investering...

Vi har kjøpt oss Nordiccab (http://www.nordiccab.no/) En genial hundevogn med mange bruksområder. Skifter fra hjul til ski på 10 sek.! Bitte har hentet Gine i barnehagen hver dag siden vi fikk den - kjempeflink er hun! Gine og Lille Fame sitter så stolt i vogna (",)




Jeg vet jammen meg ikke om jeg blir ferdig til jul i år jeg... prolaps i nakken, infisert finger etter kattebitt på jobb og sist men ikke minst: Lørdag var vi på besøk til foreldrene til Thomas, de bor i 2 etg. i blokk - vi skulle dra og ettersom en av mine elskverdige hunder har spist brillene mine ser jeg veldig dårlig. Vel... det gikk som det måtte gå - jeg datt som ei gammel ustø ei... fort gikk det iallefall ned trappa! For å ta en kort verson - kvelden i går ble tilbragt på legevakten, røntgen viser ingen brudd men sannsynlig en menisklåsning!!!!!! Kult rett før jul... Jeg skulle jo begynne å vaske etter Thomas fant det for gitt å slipe trappa - det støver litt det skal jeg si dere!! Vel vel... får ta det som det kommer!

I morra skal Alma være med på jobb - uff... det tar på nervene dette! Gir dere en oppdatering så fort jeg vet noe i morra!




Ingen kommentarer: