fredag, desember 14, 2007

O jul med din glede...

Uff så inderlig lei meg jeg ble etter nok et slag i trynet - jeg hadde ønsket meg mange valper etter Alma og Otto! En kvittrende stemme sa til meg: "du skulle aldri kalt Jonas Copyright" - det gikk nok troll i ord det der Crying 1 Jeg har hatt noen skikkelig deppa dager her men det må da vel snu snart vel! Jeg får tenke på å lage jul i stua - jeg blir bare bedre og bedre for hver dag i kneet så nå har jeg vel ikke noe unskyldning for ikke vaske lengre! Så da vet vi hva helgen bringer for min del... har tenkt litt på det der også forresten - jeg har vært så veldig oppsatt på det der med vasking fra tak til vegger, inni skap, oppå skap, under skap og i det hele tatt: overalt!! Jeg gidder ikke mere jeg - vasker det som vises (",) pynter og lager det koselig med masse lys og duppedingser!



Har kun kjøpt julegaver til barna ennå, så jeg får det nok travelt de nærmeste dagene... jeg gleder meg som en unge til å gi Gine gaven sin - bare vent... dere skal få se bilder med engang hun har pakket opp (",) Vet ikke hvem som ønsker seg det mest, jeg eller hun??


avslutter med et par bilder av Bitte og broren Zarek tidligere i høst:






Ha en glitrende førjulstid folkens!

Ingen kommentarer: