lørdag, september 13, 2008

HELG!

Endelig helg igjen, har sett fram til denne helga. Ei stund siden jeg bare kunne nyte å ha fri - og nå er valpene så store at jeg gleder meg til hele dager med dem.
Høsten er en utrolig vakker årstid, og vi er så glad i å gå i skog og fjell nå som det ikke er så varmt til de firbente. Og med høsten kommer også TV-kveldene igjen, sommerstid ser vi knapt nok på tv! Til min store glede har Gray's Anatomy startet igjen og nå på fredag var jo alle favorittene tilbake... nytt på nytt, Thomas og Harald, Beat for Beat, skal vi danse...et ørlite aber med disse kveldene - når jeg skal kose meg så inbefatter det også MAT!!! Gleder meg hele dagen til denne mat/tv-serie orgiene (",) og som regel ender det i at jeg sovner på sofaen - før Thomas og Harald begynner...
Valpene ja... de er bare så deilige, veldig rolig gjeng som rusler rundt i huset og tar livet med ro. Jeg blir aldri lei av å nusse de vakre små snutene - og de lukter så fantastisk godt!!

Hann1 (Nero)

Et av våre første måltider

Nå har vi flytta på kjøkkenet!

Thomas er på villmarksleir i dag/kveld/natt, sammen jobben. Har en sånn tur i året med teambuilding, Tine har skjønt det de:-) Gine er ut på rulleskøyter og Daniel er å heier på klassevenninder som spiller håndballcup. Alle hundene ligger å snorker, så det er stilt og rolig rundt meg. Jeg skal nå hive meg rundt å få vasket litt, får besøk av et par venninder i kveld - skal kose oss med kinamat og div...

Vi hadde en veldig ubehagelig opplevelse i går kveld, Daniel og en kompis ble angrepet av en gjeng utenlandske ungdommer, Daniel ble slått men heldigvis tok de andre i gjengen til fornuft og fikk stoppet han som slo, Daniel og kompisen fikk ringt politiet og gjømte seg til de kom. Saken blir selfølgelig anmeldt!! Jeg blir så rasende at man ikke kan slippe ut barna sine uten at man skal være redd, uskyldige gutter som går av bussen for så å bli omringet og slått ned...

Ingen kommentarer: