fredag, september 19, 2008

Prøver bare å drøye ut tia!!

Her sitter jeg en tidlig morgen og skal egentlig ut med hunder og vaske litt hus før jeg begynner på jobb! Men... alt annet frister så mye mere! Uka her har flydd avgårde, rakk ikke å ta 5 ukers bilder i går heller, Rosenborg kamp på TV - da er fotografen i huset opptatt!! Ukas begivenhet var vel på tirsdag fra 19.00 til 21.00 - 2 hele timer med latter og vås!! Jeg var nemlig på swingkurs, Thomas har meldt oss på kurs på jobben hans. Jeg som i hele mitt liv har unngått å danse swing, ond i foten, ondt i ryggen, ondt i nakken - ja hva har ikke unskyldingene vært(",) MEN det var faktisk morsomt, jeg hadde vannblemmer under tærne etterpå - DET sier litt om innsatsen da! Nesten så jeg gleder meg til neste tirsdag... men jeg skal ha på meg lettere klær enn sist, ble jo svett jo! Passer sikkert Thomas veldig bra - han holder på å jobbe med bryllupskroppen som han kaller det... så jeg må vel følge på jeg også. I forbindelse med bryllupskroppen har han funnet en ny løperunde i marka... 1,6 mil i oppoverbakke i myr!!! Da er Alma sliten da, men sønnen Jonas derimot kunne godt tatt turen en gang til - her er noen bilder:









Her er noen bilder fra søndagens tur sammen Kathrin, Harald, Fredrik og Henrik:













Avslutter med bilde av tispe1 som har lært av Lille Fame hvordan man tar oppvasken:




Samvittigheten tok overhånd og nå har jeg vært på tur! Thomas er jo inne å leser bloggen min - da kan jeg ikke hoppe over mine daglige syssler(",)
God helg!

Ingen kommentarer: