lørdag, august 08, 2009

Avkjøling...

Å jøje meg det er varmt om dagen! En nordboer får jo nesten heteslag av mindre... det blir aldri bra nok - er det dårlig vær er det bare syting og klaging, og som nå når det har vært så innmari varmt - er jaggu det også feil!?!? Jeg må si jeg blir handlingslammet når det er så varmt uten å kunne kjøle seg ned litt... på jobb er det ille - når svetten renner fra nesa og uniformen klistrer seg fast i ryggen og rompa er jeg ikke helt god å ha med å gjøre... og når jeg i tillegg barberer pels og det setter seg fast i svetten i ansiktet og klør resten av arbeidsdagen topper det seg! Men så klager jeg da... enn våre firbente venner - stakkar! Så i dag slo jeg og Vibeke to fluer i en smekk... tur i nydelig natur og nedkjøling av hunder!

Jippi... William, Drops og Bitte hopper uti - Jonas sitter pent på land og er heller litt svett bak øra enn å bli våt på bena!



En amerikaner på langtur i bakgrunnen (",)

Hysterisk morsomt


Heei... hjælp mæ da, held jo på å drukne faktisk! Smores og WilliamTrygt på land:-)











Drops nedkjølt og fornøyd


Etterpå var det deilig mat og til dessert - vår spesialitet - kladdtårta! mmm....


Ingen kommentarer: