søndag, august 16, 2009

Søndag morra blue...

Snart er jammen denne helgen over også... kjenner jeg skulle vært sørafor på utstilling i helga - litt abstinenser her jeg sitter hjemme og mottar resultater på sms etter hver klasse:-) Men jeg må nok dessverre innse at jeg ikke kan få i pose og sekk, ho ho ho... Paris kaller og lommeboken har gått varm opptil flere ganger allerede før avreise! I allefall ønsker alle lykke til i dag på spesialen... og en ekstra lykkeønskning til C- og D kullets pappa "Otto" som ble gruppevinner i går og skal i BIS finalen i dag!
Lørdagskvelden ble tilbringt på spa... LilleFame er som kjent en jojo slanker, og nå er hun "på'ån" igjen - til hennes store fortvilelse... så i går kveld ble de fleste i flokken trimmet i vann! Her er LilleFame i farta... legg hode på skakke når dere ser filmen - jeg fikk ikke til å snu den (",) Hun er så søt når hun svømmer da, hvis dere visste hvor hun hater vann så ville dere bli imponert også!!


William har også trening i mølla, trener jevn og trutt i ulent terrreng i skogen og i tillegg muskelbygging i vanntredemølla... genialt!!

Dropse var i bassenget hun også - men det ble ikke tatt bilde/film av! Jeg og Thomas var i full sving begge to... jøjemeg for et kaos. Hun elsker vann ute i det fri og hun ville opp på rampen til bassenget så jeg tenkte hvorfor ikke prøve! Det var vann OVERALT!!! Jeg var søkkvåt inn til skinnet og sminken rant, et syn for guder - men hun plasket rundt hun! Hun kom opp av bassenget og jeg regnet med jeg ikke fikk henne oppi igjen annet enn med makt - men nei da... hun skulle ikke ha pause... opp på rampen og uti igjen - da fant hun rytmen og svømte så fint - uten å plaske!

E-kullet har fyllt 1 år, og jeg har fått bilder av Nellyvill's Entertain You "Nero" som feirer... artig at valpene mine blir satt sånn pris på:-)

Jeg har også stjålet bilder av Nellyvill's Extreme Make Over "Lizzy" på hjemmesiden hennes, nydelig dame...



Resten av søndagen blir vel tilbringt med nesa ned i vaskebøtta! Har vært så fint vær i det siste at jeg overhode ikke har prioritert husarbeid... men i dag er det skikkelig høstvær ute og da kan jeg med god samvittighet være inne!

1 kommentar:

Silje sa...

Gratulerer med dagen E-kullet! Ser ut som de søte små vokser seg til å bli noen store flotte berner bamser:) Lykke til med bryllupet som er rett rundt hjørnet! Håper det kommer noen bilder etterhvert..

Klem Stian og Silje