onsdag, august 12, 2009

Midt i uka... og snart helg!

Snart er ennå ei uke over og det går i rasende fart fram mot bryllup! Ikke mye som mangler nå... til og med dop til mor til flyreisen er i boks.. he he! De fleste som kjenner meg kjenner min flyskrekk og jeg skal i samråd med lege dopes! jeg må ta en kveld på forhånd å prøve ut dopen - ikke så greit når man ikke er vant til slike medikamenter... man vet liksom ikke hvordan man reagerer! Men jeg tenker så lenge noen kan holde meg oppreist når jeg skal si ja... er det uvesentlig om jeg er hinsides denne verden!
Nå om dagen går jeg rundt med "svarte" renner under og rundt neglene... jeg har nemmelig vært på blåbærtur - gevinsten ble blåbærfingre og 6 liter deilig blåbær! Jeg har også fått rørt 1 kasse jordbær, har blitt for sen til å kjøpe jordbær de siste årene men i år ble syltetøyet utover vinteren sikret! mmm... Det er ikke bare bare å være på bærtur skal jeg si - samtlige hunder elsker å plukke og spise blåbær - og ikke fra hvilken som helst blåbærtue... nei - det må være den jeg plukker fra! Så jeg kaster meg over de beste tuene og rekker noen sekunder før de kommer rasende. Vi er nok litt av et skue!
Lille Fredrik har bodd hos sine nye eiere et par uker nå og det rapporteres om bare velstand. Han er en fremadstormende valp som nok skal sette grå hår i sin bror Eros... han har full kontroll over han iflg Tonje. Mona skal nedover til helga å hilse på, regner med det blir gjensynsglede!

Ingen kommentarer: