lørdag, januar 02, 2010

Brrr…

Det er kalde dager – men gud så vakkert det er! Jeg får jo ikke kommet med ut som jeg skulle ønske pga ryggen men man må nyte det man kan… I skrivende stund er det –18 grader og knall blå himmel med rosa partier langt der borte i periferien! Minuset med de kalde graderne er valpene… både jeg og de selv skulle ønske de kunne vært ute litt lengre enn de kan, jeg fordi de begynner virkelig å gjøre seg gjeldene innomhus! Det er 1 uke til levering og det merkes at de er klare for den store verden :-)

Vi har hatt noen virkelig late dager i julen, mye på besøk rundt om men ellers har vi bare nytet fri og godt vær! Ikke bra kombinasjon dette… ødelagt kropp (dvs. skyldig trim i måndesvis) og masse god mat og drikke – kiloene presser seg på gitt!

mor-og-anna

Lille vakre Anna om du vil…

Anna blir boende her hjemme, skulle egentlig ikke ha noen hjemme nå men… sånn kan det gå når noen bare går en rett i hjertet! Hun er oppkalt etter tanten min fra New York som jeg er utrolig utrolig glad i og vi har en helt spesiell kjemi! Hun heter Ann, men det er litt tungt å rope, det blir liksom litt for kort for et hundenavn så vi slengte på en “a” på slutten :-) Her er et bilde av den opprinnelige Ann:

Hilde_Ann

mor-og-hann1

Jeg og hann1 har en ørliten pause i fotograferingen… jeg er type lilla i kinnene når vi er ferdig! Ikke alle som vil stå pent hver gang! 7 ukers bildene var et sant helvete å få til… ingen som var medgjørlig  Hann1 skal også være i vårt eie sammen Mona… Nellyvill’s Go For It – til daglig vet vi ikke ennå :-)

tigging

Valpene har allerede skjønt at å være på kjøkkenet når det lages mat er smart!

Da blir jeg hentet av Vibeke – vi skal “nordover” til fru Holmli på besøk! See ya…

Ingen kommentarer: