tirsdag, mai 04, 2010

En vakker “vårmorgen” – i fullt vinterkledd natur!

Ute på verandaen har vi satt ut utemøbler, krukker, lykter og annet stæsj – i alle rosanyanser :-) I dag ligger det godt gjemt under “jeg aner ikke hvor mange cm” nysnø!!! Men det er blå himmel og usedvanlig vakkert… så da må man tørke PÅ seg smilet og ut på morgentur med kamera på slep…

mai-007

mai-011

mai-012

mai-023

mai-005

Dropse bryr seg ikke om temp’en i vannet – og legger seg ned for å innby til lek!mai-032

mai-034

…Men ingen lar seg lure ;o)mai-035

mai-036

mai-039

mai-041

Anna løp ivrig etter Dropse og vips så var hun på andre siden av elva…mai-042

… og da MÅ man over på rett side igjen!! mai-043

mai-045

Anna på høyre side laangt bak på opplæring i faget: pinnelek!mai-054

pinnelek

mai-057

Bitte, William (som rager et hode høyere enn Jonas), Jonas, Dropse og Anna… LilleFame er sikkert rundt omkring å leter etter noe spisbart!mai-063

mai-065

mai-067

Sånn… nok er nok!mai-055

Har  fått meg en råstilig voodoo dukke…  Det var på grunn av det bekymringsfrie livet jeg fikk den da – ikke humørsvingninger … for det har jeg jo ikke nei for det har jeg ikke nei nei nie ;o))hilde-sin

Thomas fikk også… en liten pirat som skal beskytte han (eller oss da…) på våre bobilturer. Det er godt å ha gode venner som tar vare på oss :-)thomas-sin

Ha en strålende dag!

1 kommentar:

Anlaug sa...

Vakre bilder - av hunder og natur. Et herlig hundeliv:)