fredag, mai 07, 2010

Oppladning til helg :-)

Thomas fri, jeg senvakt, kaffe på termos, sjokolade i sekken, 6 våryre hunder, knallblå himmel og deilig temperatur = En utrolig deilig start på dagen og oppladning til helg!! Da ser det endelig ut som vi trøndere får vår… I helgen har Daniel 16 års dag, hjælp hvor årene går, og vi skal ha grillparty i morra!  Vi trenger ny grill og dro glad og fornøyd ut på butikken for å kjøpe en som var på kampanje… og når fru Holst Leknes tror hun skal få noe så skal hun ha det der og da!! Dermed basta… Meen selvfølgelig var ikke de varene kommet inn ennå og kom ikke inn før en gang i neste uke. Det er for sein det faktisk – jeg skal grille i helga jeg! Jeg er veldig lik min mamma på det punktet og vi blir akkurat like sur både jeg og hun. Og det er jo selvfølgelig Thomas sin skyld… “ja da kan vi bare drite i bursdagsselskap i helga assa” Jeg blir ganske fort blid igjen da, ganske sa jeg!

Nellyvill’s Gosh I’m Hot “Anna” snart 6 mnd.

anna3

anna2

anna

anna4

Anna bruker Dropse som senganna-og-dropse

Dropsungen må passe på å få bare ørlite mer kos enn de andre ;o)dorps_mor

gullungen

mor_drops

Nellyvill’s Easy Joy “Dropse”drops

dropse

dropsungen

Jonas, Anna, Bitte, Dropse og Williamgjengen

Dette lignet vitterligen på intro’en til hundehviskeren:-)hundehviskeren

hundehviskeren2

Nellyvill’s Copyright “Jonas”jonas

jonas2

jonas3

jonas4

jonas5

jonas-hode

jonasmin

Anastasia’s Summer In Southwilliam

Kaffepause på Rønningenpause

pause2

pause3

Vi har hatt besøk av Nellyvill’s Dial Nine One One “Compis” En utrolig kompakt herlig sak! Han var avrøytet for dagen men nå skal pelsen holdes godt øye med for han skal på utstilling :-)

redigert

Da ønsker jeg alle en riktig god helg og lykke til dere som skal til NKK Kr.sand…

Ingen kommentarer: