torsdag, mai 13, 2010

Fridag…

Norge i et nøtteskall?? Ho ho ho…

I dag har jeg vært i avlappingsmodus… Tirsdag var jeg på sykehuset for div. undersøkelser. Jeg har et par nerver som ligger i klem som skal opereres. Radialisnerven plager meg virkelig, hoven, pløsen og følelesløs mm. er høyrehånda. Jeg har ikke tall på hvor mye som knuses her hjemme, det bare ramler ut av hånda! I tillegg har jeg nå fått betennelse i den nerven…  så når jeg var til behandling i går var jeg på randen av å “gå i bakken” – det var kanskje noe av det mest smertefulle jeg har opplevd! hmmm… har jeg glemt ryggsmerten nå;o)) Så jeg er ikke så særlig høy i hatten egentlig. Men om jeg har vært i avslappingsmodus så har ikke Thomas det. Tok seg en liten joggetur i dag, på bare  3,5 mil! Gærning

Noen timer jobbing i morra så er det langhelg… vi reiser bort etter Gine har vært på turn på søndag og vi blir å finne laangt unna 17.maitog, kø og såre føtter!!!

Ingen kommentarer: