lørdag, juni 05, 2010

Bernerbabyer er laget… forhåpentligvis (“,)

Torsdag morgen var det tid for meg og Dorhte å kjøre til Sverige for å lage noen deilige babyer! Pga turnstevne som Gine deltar på i helgen (og Thomas er satt opp på vakter hele helgen) måtte jeg dra alene… Jeg skulle også ned til NKK Drammen og Østfoldtreffet denne helga og krysset fingre, tær og alt som kan krysses for at jeg skulle rekke begge deler! Parring torsdag ettermiddag og fredag morgen, skulle prøve en gang til på fredag ettermiddag men da var Dorthe ikke sen om å be Åzzie dra dit pepper’n gror… Jeg slengte meg i bilen og tenkte jeg skulle “flyge” hjem, bytte hund og “flyge” ned til Oslo… det er bare det at jeg i forbifarten “glemte” at jeg har brekt ryggen og IKKE er bra!!! Hadde litt over 5 timers kjøring hjem og jeg måtte stoppe flere ganger pga ryggen – der røyk utstillinga! Ja ja… vi fikk iallefall parret :-)

Jeg har hatt et kjempetrivelig døgn hjemme hos Anna og Pelle, tusen takk for gjestfriheten! Da får vi håpe på småbernere i starten av August! Gleder meg vilt allerede…

parring-dorthe_azzie-001

parring-dorthe_azzie-002

parring-dorthe_azzie-027

parring-dorthe_azzie-019

parring-dorthe_azzie-017

parring-dorthe_azzie-015

Ingen kommentarer: