onsdag, juni 09, 2010

Ut på tur…

Når man er på tur med Dropsungen er hun ALLTID klissvåt… hele tiden! Hun har en egen evne til å oppsøke vann, myr, gjørme – ja alt som er vått. Det er vel ikke svømminga som frister men derimot og slenge seg ned og ligge helt musestille!! Hun er så søt … gjør seg så liten som mulig hvis det er lite vann slik at mest mulig av kroppen er under. Her er et par filmsnutter fra tirsdagens tur før jobb:

kaffepause

kafferast

pause

Jeg jobbet sent og Thomas jobbet tidlig så vi hadde noen timers overlapp slik at begge kunne gå, hadde med kaffe og vi rastet ved det merkeligste treet jeg har sett! Må være hakkespett som har jobbet iherdig over lang lang tid… mulig en generasjonsbolig :-)

hulltre

 

hulltre2

hulltre3

Her er et bilde fra helgen når Gine var på turnstevne… Vi gikk med hundene og var foruten bybroen og Nidarosdomen den største turistattraksjonen, ho ho ho… føltes iallefall slik! Vi fikk ikke gå i fred mange skrittene, til slutt kjøpte vi oss en kaffe og satte oss på en benk. Da kunne vi sitte der og smile og ta oss godt ut på bildene de tok! Jeg vet da jammen ikke hvorfor en flokk Bernere får så voldsomt oppmerksomhet fra utlendinger? Her er det Anna, Dropse og Bitte som blir så tørst av allt oppstyret at de må benytte seg av vannforsyning;-) Jonas står pent ved siden av og nærmest himler med øynene at de kan finne på slikt… han er så prippen han!

DSC00037

Da skal jeg forflytte legemet mitt til fysiobenken for å få litt skikk på ryggen… Ha en fortryllende dag!

2 kommentarer:

guro sa...

tenkt at to søsken ska vær så forskjellig da..enja går ikke ut på plena heller hu, om d har regna. hu kan nemlig bli blaut på fotan!

Elin Nygård sa...

jeg synes den videoen av Dropse i vannet er såååååå søt <3 <3 <3 Nydelig Nydelig hund <3 <3 <3