fredag, juni 18, 2010

Endelig…

Da er dagen her… ferie!! Vi kjører først ned til Tyskland og koser oss på hvite strender, god mat og lange turer i nytt terreng med hundene:-) Deretter går ferden opp til Danmark og World Winner Dogshow… åhh som jeg gleder meg! Ikke det spor trist å reise fra Tr.heim i dag – det pøsregner og er kaldt, som det har vært i lang tid nå… vi satser på at sommeren kommer til Trøndelag når vi kommer hjem til NKK Tr.heim helga!

Her er et bilde fra den siste byturen vår, som jeg har skrevet om for et par innlegg siden.. Thomas har mange finesser på iphone’n sin og denne synes jeg er stilig – sort/hvitt med et innslag av en sterk farge :-)

redigert

Da får dere ha en riktig fin sommer – DET  SKAL JEG!!

1 kommentar:

Elin Nygård sa...

åhh så koseligt. Det var et kjempflott bilde av dere. Masse lykke til tur!!