torsdag, august 26, 2010

Anna Louise…

ja for det hu bli kalt som regel :-) Hun har det fryktelig travelt om dagen… epler og bringebær henger over gjerdet og i går tok jeg henne rett på fersken! Inn å hente kamera og forevige henne på hennes “slang” runde! Det gjelder å ligge musestille og nappe forsiktig i buskene, ellers hører de andre hva hun bedriver og kommer å stjeler hennes bær!

anna-bringebaerslang-red

Anna har alltid vært en hund med stor kosefaktor! Hun simpelt hen elsker det gode liv… slenge seg i sofaen med 4 føtter rett i været er toppen av lykke – helst med hode i fanget til en av oss! På WDS Danmark fikk hun seg en stor deilig saccosekk i allværstoff… mor tenkte det var veldig praktisk mht våte skitne høstdager! Og jeg hadde jo rett i det – det ble en favoritt til både Anna og meg… hun lå konstant i den i ukesvis… Anna har vært et praktesemplar av en valp – aldri rørt noe som helst! Bemerk ordet “har vært”… for en morgen jeg sto opp var det 1 million små saccokuler som møtte meg… minst! Hun har nå begynt med en ny hobby… ligger å koser seg samtidig som hun sutter på hjørner!!! og når man sutter får man plutselig lyst å småbite litt også! Pynteputer, senger, hundedyner, hagestolputer, tepper osv osv… er alle suttet på!!

Men se… hullet i saccoen er sydd igjen, og vi går på en ny prøverunde med friskt mot! Hun får derimot ikke ligge i favoritt sengen når vi er borte og på natten… så får vi se om unge lovende Anna Louisa klarer å holde tunga unna!

montasje-red

Da er hundene sliten etter joggetur med far, blåst og fiffet på av meg…. jeg har trimmet ryggen min og snart klar for seinvakt! I helga er det hundefestivalen som står for tur!

Ingen kommentarer: