tirsdag, november 02, 2010

Mettivukkuinnlægg...

Forrige helg var preget av kretskonkurranse og dugnadsarbeid i den forbindelse! Gine er for ung til å konkurrere om medalje, da må man være 11 år og hun er bare 8... til hennes store fortvilelse :-) Men ved å være i oppvisningstroppen får man mye god konkurransetrening. Jeg må si jeg er imponert over den lille jenta som trener iherdig 4 ganger i uka, 2 og 2,5 time hver gang - hun var på konkurranse fra 9 søndag morgen til vi kom hjem kl. 18!  Her er et par snutter fra søndag...




I forrige uke var Gine syk noen dager, var hjemme fra skolen og da må man ha håndarbeid må vite... jenta er lik mora si og liker veldig godt å strikke! Flink er hun også - her er luen hun strikket, helt på egen hånd. Til og med fellingen klarte hun med glans!
og mor ble satt til å hekle lue - strikking er jeg stø på men når det kommer til hekling er jeg på gyngende grunn - men jeg klarte å kukle sammen ei lue etter mønster... joho...


Til helgen skal jeg ned til Oslo - og gjett hva... det er ikke på utstilling!! Men det er hund og anatomi fra tidlig morgen fredag, lørdag og søndag... jeg starter nå på massasjeutdanning! Gleder meg...

Nå er det Greys Anatomi på dagsorden

Ingen kommentarer: