lørdag, november 20, 2010

Kjøkkentjeneste + helg = hærlig!

Dagene flyr avsted, selv om jeg gjør nærmest ingenting nå disse 14 dagene etter injeksjonen i ryggen... jeg strikker, småpussler litt innimellom og er en ihugga TLC seer - kanalen der du får være med på operasjoner uten "sladding", da koser jeg meg sjø! Mandag og onsdag ble Santo og Oliver røntget og avlesningen sier A hofter på Santo og C på Oliver... vi så det var helt i grenseland på Oliver - depper ikke av den grunn - vi venter en stund og røntger om igjen... han er en svær hannhund som skal utvikles masse! 

Da er det helg igjen og det betyr kos ifølge Gine... da er hun ikke sen om å tenne alle stearinlys i huset og vi skal ha god mat (jenta er jo godt oppdratt hun) 

Fredag kveld var det duket for Sushi... og for første gang skulle jeg lage selv! Gjett om jeg koset meg når jeg skrev handleliste? Så med et glass vin i hånden skred jeg til verks...

Maki ruller før rulling :-)




Og som alltid lager jeg ALTFOR litt for mye mat! Hvem i huleste skal spise opp all maten her - vi var bare 3 stk. For å si det slik - når vi var ferdig og mer enn ferdig... vi lå å stønnet i sofaen - hadde vi igjen 29 biter makiruller, 5 sushibiter og en haug frityrstekte scampi!!!



Thomas har spist seg forderva... og det var vel LilleFame gjort å?!?! Legg merke til dattra på 8 som fortsatt spiser mens han ligger å stønner!


Mona har laget en montasje med Oppdrettergruppene jeg har blitt Best In Show med i 2010... tusen takk til alle som stiller hund til rådighet og holder dem i den kondisjonen de er! Superstolt oppdretter...


En av sysselsteingene jeg bedriver med mens jeg er hjemme er å plundre med Mac´en... videoredigering ble jo en lek når man har IMac og IPhone :-) Her er fra en tur på pinneplassen tidlig denne uka...



Ingen kommentarer: