torsdag, mars 10, 2011

Da har vi kommet til torsdag allerede og snart helg:) Skønt det er vel ikke forskjell på hverdag og helg nå som valpene har funnet ut at det gode liv er å løpe rundt omkring når de er våken... Hvis man nå våkner på natt/tidlig morgen og egentlig må veldig på do - GLEM det! Da titter 8 nydelige hoder opp... bustete på håret og sier høyt: JIPPPPIII... det er morran!! Jonas har en tendens til å vekke dem på tidligmorran også... han går litt rundt for å bytte plass og da logrer han i dørkarmer ol. - da er de på pletten skal jeg love! De elsker Anna og Dropse - de er lekekompiser og så gode... vasker og ordner opp! 







Tispe1 - rød

Tante Bitte sin armkrok er god å sove på!

Tispe1-rød med bamsen sin...


I går var det veie og bilde dag... Thomas jobber sent denne uka og var ikke hjemme før i ni-tiden! Vet ikke om jeg trenger kommentere fotoseansen men bare henstille til fargen i kinnene mine:)) PUH... det er strevsomt å ta ståbilder av valper som helst skal hoppe og danse på bordet! Det viser at de er trygge iallefall - høyt oppe i været! Det var iallefall utrolig deilig med en iskald velfortjent øl etterpå:)

Tispe 1 trener på utstillingsbordet:))

Vi veksler mellom vår og vinter her oppe for tiden... Det snør en dag og neste dag er mye borte, det smelter fra tak og riktig så hærlig stemning... også er vi tilbake til snø igjen! men at det blir mange  vakre øyeblikk i marka er sikkert - her er fra joggeturen til Thomas i morrest!
















Her er badeplassen til hundene på sommeren... Vakre vakre Lauglovannet som er min perle rett oppom oss!

Denne saccosekken er usedvanlig populær hjemme hos oss... og de finner den tidlig:)


Tja... mulig jeg må kjøpe meg nye tulipaner til helga? men en stilig kreasjon var det jo:)

Ingen kommentarer: