lørdag, juni 04, 2011

Berner Spesial Eidsvoll Bygdetun

Som jeg skrev i forrige innlegg er jeg hjemme mens mine eminente valpekjøpere er på utstilling... Torsdag var det duket for Øvre Romerikets spesialutstilling på Eidsvoll. Det ble debuten for to av valpene fra I-kullet - 4 mnd. samme dag som utstillingen ;) det deltok 8 tisper i 4-6 mnd og Ine (N´s I´m The One) tok en strålende andre plass og Itzi (N´s I Love You) ble uplassert. 


Jeg har stjålet Mona sine bilder fra Facebook

Gro og Ine
 I flott driv... :)

 Ine
 Ine
Tore og Itzi
Itzi

 Oliver (N´s Go For It) vant klassen sin med ck og ble 3.BHK med res.Cert

 Søsteren Freia (N´s Guess Who) vant sin klasse med CK men uplassert i BTK
Hege og Freia

 Fredrik (N´s Fifty Fifty) vant også klassen sin med CK, uplassert i BHK

Fredrik
 Eros (N´s Dinner Date) ble nr.4 i AKK 

 Er så heldig å ha så flotte valpekjøpere som stilte oppdrettergruppe for meg... Tusen takk!
fra v.: Fredrik, Oliver, Eros og Freia

Ingen kommentarer: