fredag, januar 06, 2012

Heeelg... ♪ ♫ ♩ ♬

Første uken i 2012 er over og det har endelig blitt helg! en hel helg avsatt til husarbeid, dvs. jula skal ut - og valpekos! Jeg er hodestups forelsket i trio´en og synes ikke noe om å være borte fra dem når jeg er på jobb... utviklingen går i rasende fart og jeg ser forskjell bare de få timene jeg er på jobb! Gutten er allerede blitt en hund etter kos... til å begynne med når han skreik trodde jeg han hadde vondt i magen - løftet han opp for å massere litt mage, men rakk aldri å massere - han ble stille med engang han ble løftet! nå er det veldig tydelig at han hyler av hjertens lyst og når vi koser og susser blir han helt stille, lukter og prøver å "bite" på oss.  Ja ja... vi får bare skjemme han bort - så får den stakkar nye eieren ta over ;o))
Gutten puta som jeg egentlig hadde lagt i valpekassen til Dropse... den ble raskt okkupert av han! Den finner han uansett i hvilket hjørne den ligger. Et utrolig hode på han, butt og bred! Det samme gjelder kroppen - en kraftplugg!


 Tispe1 krøp inn i hjertet mitt med engang hun kom til verden, og hun er bare en deilig skapning! har ennå ikke hørt ett pip fra henne - ligger å sover til hun er sulten, kravler seg bort til Dropse for en tår - og sovner igjen! Et fantastisk hode, korte kraftige ben og masse pels... ren og delikat å se på:)

Tispe 2 har også et fantastisk hode, hun har litt lengre og større lemmer enn søsteren og kortere og glattere pels... blir spennende å se om det holder seg slik framover!








Drops & datter1

Favorittstillingen til liten gutt...


Dagens prestasjon sto Oliver (etter Bitte & Marco) for ... CERT og 3 bhk. på MyDog i Göteborg gjorde at han nå heter NO SE Uch Nellyvill´s Go For It... Grattis til medeier Mona. Hun har reist Norge rundt med Oliver og det har holdt til Norsk og Svensk tittel samt en verdig 5.plass på mestvinnendelista for 2011


Da er fredagskvelden oppbrukt og senga kaller... på søndag er barna 2 uker og tar jeg ikke feil blir det noen bilder i den forbindelse ;o)


Ingen kommentarer: