onsdag, januar 11, 2012

❅ Vi snør ned... ❅

Jammen ble det ikke snø... det er ikke med måte! Merkelig fenomen det der - Ringvål ligger et kvarters kjøretur unna Trondheim, vi har fått mengder bare i dag - i byen har det regnet vannrett i hele dag! Hundene elsker det og vil gjerne være ute, Dropse tror jeg drømmer om å ligge på trappa og snø ned... får ikke ligge ute nå med puppene sine:) Hun var med på sin første tur sammen de andre i dag, hadde det travelt på hjemturen men gikk over all forventning. Og hun var overlykkelig over at babyene ennå lå i kassen når hun kom hjem.

Trioen har passert 2 uker og til helgen runder de 3. Da er det som å sku på en bryter og vips så blir det valper som krever mere av oss to-bente! Gleder meg... Flytter nok inn på stua i løpet av fredag/lørdag tenker jeg - Thomas reiser på søndag til Gjøvik og skole for noen dager og må få gjort det før han drar! 





Når Gine ikke er i turnhallen sitter hun enten med matematikk som hun elsker eller så tegner hun! og alle de 3 tingene mestrer hun veldig bra! Thomas er utrolig god å tegne og det ser ut som datteren slekter på han og ikke meg... jeg er en jævel på strekmenn jeg *trallala* det har nok hoppet over en generasjon tenker jeg - for pappa var tegner av yrke! Matikk kan jeg vel heller ikke skryte på meg, og når far & datter sitter og kokkulerer med brøkstykker av heftig art - trekker jeg meg stille og rolig tilbake;o)

Her har madamen tegnet i en stille stund...



Ingen kommentarer: