mandag, februar 13, 2012

Making babies - igjen ♡

Jeg har de siste dagene hatt en vakker herremann "gående" rundt meg på jobb! Og hva er ikke mer naturlig enn å ha en lunsjdate med Dillon på dunk og det jeg elsker mer enn noe annet... Sushi? Det hadde jeg på torsdag... toillkjærring? jepp... veit det ,o)) Jeg har gått og småpratet med den her dunken i flere dager og i går, søndag var Dorthe klar for stevnemøte... Heldige meg som har så snill en sjef som stiller opp! Jonas og progesterontest har vært indikasjonen - og den stemte, det var optimalt tidspunkt. Når man inseminerer med frossensæd må vi ha is i magen og vente helt på slutten av toppbrunsten! Så da er det bare å vente igjen da... fydda - dette er nervepirrende!

 Ingen tvil hvem sin dunk dette er... alle på jobb vet at denne må behandles med varsomhet!

og finally...

Vi er inne i den siste uken med J-trioen, det blir ikke helt tomt her... Jäger blir hentet mot helgen, en dame blir her hjemme og en blir værende noen uker til hun blir hentet hjem!

Jäger har tatt natta...



Tispe1 gjør seg klar for fotoshoot - 7 uker

Tispe1

Tispe1

Tispe1

Tispe2

Tispe2

 Tispe2

Gutten - Jäger




Gjengen elsker utelivet! 









Det var alt for nå - plutselig tilbake:)

1 kommentar:

Thomas Gaasoy sa...

Så spennende :)