fredag, mars 21, 2008

Data problemer!!

Det var akkurat rette tiden å få data problemer!! Serveren til firmaet jeg har domenet mitt på ligger nede... og nå som jeg har masse nyfødt bilder! Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder her så lenge men jaggu har jeg ikke trøbbel med internett linja også... går så innmari tregt og jeg får ikke lagt ut mer enn ett bilde! Mere kommer senere... Alt står bra til med mor og barn! Nelly er som vanlig en veldig omsorgsfull mor... Har ei tispe som er knøtt lita - bare 240 gr. og den største tispa var 580 gr. Litt av en forskjell! Hun får litt særpleie, først til puppen og litt ekstra på flaske!


2 kommentarer:

Anonym sa...

See here or here

Anonym sa...

Så trasig med data trøbbel, gleder meg til mange nye fine valpebilder :) håper det står bra til med den lille jenta !