fredag, mars 07, 2008

Vi snør ned!!


Bilde viser mor og sønn, Alma og Jonas i morgentimene i dag. Vi snør rett og slett ned her nå om dagen... Porten til huset har faktisk hoppet av hengslene og Lille Fame drukner i snø om morran - og da har Thomas måket snø på kvelden!!
Fin trim til hundene i djupsnøen da, uka her har Thomas jobbet tidlig. Han er da på 1 mil's skitur med hundene før han begynner kl.0700... hver sine lyster sier jeg(",) Nelly og Lille Fame er ikke med da... Fame kan ikke fatte å begripe hvorfor man må i det hele tatt stå opp om morran. Nelly har ikke engang gått over i trav de siste ukene, så hun har ingenting i skiløypa å gjøre nei! De to får en tur med moren de - i litt mer behagelig tempo!
Nå skal jeg "shine" hus før jeg drar på jobb, jobber sent i dag og vet aldri når man er ferdig... ser veldig fram til fredagskvelden - den er hellig! Mye fint på TV og god mat... Er vel aldri en fredag uten at jeg blir vekket av Thomas, da har jeg slumret på sofaen - det demrer for meg at jeg hører introen på Thomas og Harald... gleder meg alltid til å se det - men ender alltid opp med å sovne!! ja ja - livet er hardt dere Goofy
Helga skal brukes på hunderommet, skal vaske rundt før valpekassen skal settes opp! Nå går det fort til fødsel her - mye skal ordnes først og jeg må komme igang!
GOD HELG ALLE SAMMEN!




Ingen kommentarer: