fredag, februar 29, 2008

Roen har senket seg igjen...

Gine har feiret 6 års dagen sin i kveld! Temaet for dagen var: DISCO Dancing Var ute forrige helg å kjøpte inn div. remedier og heldigvis var jeg med, for Thomas har det med å ta av litt kan du si... Discokule og to sett med lysrack (blinker etter musikken) var greit men når han begynte å dra med seg en røykmaskin var grensen min nådd!! (herregud den kosta minst et par påmeldinger jo...) Alle som kjenner Thomas vet han er oppfinnsom, og det nyter jeg godt av... han klarer på en måte å få en ekstra toutch på det meste. I dag mens jeg var på jobb var han å handlet inn det siste til partyet, bla hamburger, pølser, chips brus og alt som hører til. Da hadde han funnet slik som henger i døråpningen i noen campingvogner, sånne remser som flagrer. Han kjøpte da i rosa med prinsessekroner på selvfølgelig! Dette delte han av stua med slik at det ble en intim disco bule med kule i taket og karaokeshow på tv'en! Populært ble det iallefall... Men det er faktisk nok med 2 timer - og da er det godt med en øl da (",)




Gine foran "discobula"

Madelen og Mia er karaokestjerner


Tidligere denne uka var vi på innskriving på skolen, jammen begynner damen å bli stor! Jeg må bare vise fram den utrolig fine gaven jeg fikk av marsvinoppdretteren min... som takk for at hun fikk låne gutta boys forrige helg hadde hun lagen denne klokken til meg:


Ingen kommentarer: